سوالات متداول سیستم مارکت

چرا سیستم مارکت؟

سوالات متداول

اعتماد و خدمات پس از فروش

جهت آسایش خاطر شما علاوه بر مشاهده اینماد بروی سایت سیستم مارکت ، میتوانید اینماد فعال دیگر از سال 99 ما را در سایت امپرور سرویس مشاهده کنید. همچنین شما عزیزان می توانید با مراجعه حضوری و یا پرداخت مبلغ مرسوله خود درب منزل و همچنین استفاده از درگاه معتبر زرین پال از خرید خود اطمینان حاصل کنید.
بله تمامی سیستم های موجود در سیستم مارکت به طور مستقیم وارد کشور می شوند و طی یک فرآیند زمانبر قبل از ورود کاملا مورد بررسی کارشناسان ما قرار می گیرند تا از ورود هر نوع سیستم معیوب و خراب جلوگیری شود.
تمامی سیستم های خریداری شده ما دارای خدمات پس از فروش هستند ، شما می توانید پس از خرید سیستم خود جهت ارتقا و سرویس دوره ای لپ تاپ از این خدمات پس از فروش بهره مند شوید.
تصاویر محصولات کاملا واقعی و عکاسی شده توسط خود سیستم مارکت هستند . ما به هیچ وجه از تصاویر آماده و یا دانلودی از سایت های دیگر استفاده نخواهیم کرد.
تمامی سیستم های تحویل داده شده توسط سیستم مارکت توسط کارشناسان ما بررسی شده و پس از نصب سیستم عامل ، درایور ها و نرم افزار های مورد نیاز کاربر از دفتر خارج و به خریدار تحویل می گردد

رویه های پرداخت و خرید

بله ما فروشگاه فیزیکی هم داریم ، کافیه تشریف بیارید: خیابان ولیعصر – چهار راه طالقانی مرکز تجاری نور تهران طبقه دهم تجاری. به دلیل شلوغی مغازه می تونید قبل از تشریف آوردن هماهنگ کنید تا بتونیم بیشترین زمان رو برای راهنمایی شما اختصاص بدیم و باهم هماهنگ باشیم. 09120547317

ما برای سهولت دسترسی شما و ایجاد اعتماد دو طرفه راه های متفاوتی رو برای تکمیل کردن خرید و تحویل محصول براتون در نظر گرفتیم.

بعد از انتخاب محصول از سایت و درخواست تصاویر محصولات و اطمینان از انتخاب و خریدتون :

  1.  مراجعه حضوری (برای تعیین وقت تماس بگیرید 09120547317)
  2.  تحویل و پرداخت درب منزل ویژه ساکنین مناطق 22 گانه تهران
  3.  تکمیل خرید از طریق سایت و پرداخت مبلغ از طریق درگاه بانکی
  4.  تماس و هماهنگی با ما و پرداخت از طریق کارت به کارت و شبا

چنانچه در هر مرحله از خرید نیاز به پشتیبانی و مشاوره کاملا رایگان داشتید کافیه تماس بگیرید و یا فرم مشاوره رایگان رو پر کنید و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

البته ، چرا که نه ! کافیه تماس بگیرید. و یا از طریق سایت سفارشتون رو تکمیل کنید و گزینه پرداخت در محل رو بزنید ، کارشناسان ما باهاتون تماس میگیرن و تصویر و بارکد محصولی که قراره به دستتون برسه رو باهاتون هماهنگ می کنن و بعدشم تو ساعت مد نظرتون محصول به دستتون میرسه و بعد از بررسی میتونید پرداخت رو از طریق دستگاه پوز سیار انجام بدید.

ما محصولاتمون رو تحت بالاترین کیفیت بسته بندی می کنیم و از طریق پست ، چاپار ، تیپاکس و باربری به سراسر ایران بیمه و ارسال میشه . هزینه ارسال تا سقف 200 هزار تومان کاملا رایگان هستش

تصاویر و ویدیو سیستم مد نظر شما قبل از بسته بندی براتون ارسال میشه و از طریق بارکد موجود بروی سیستم می تونید مطمئن بشید که دقیقا همون سیستمی که مشاهده کردید رو درب منزل دریافت خواهید کرد.

درباره لپ تاپ استوک

ما برای اطمینان شما علاوه بر امکان تست درب منزل و مراجعه حضوری مهلت تست 10 روزه رو در نظر گرفتیم که اگر طی این مدت مشکلی برای سیستم شما به وجود بیاد میتونیم با یک دستگاه جدید تعویضش کنیم . بدیهیه در صورت تماس سیستم با آب ، ضربه ، اتصال به آداپتور غیر از آداپتور اصلی دستگاه و یا باز کردن پیچ های سیستم گارانتی و حتی مهلت تست رو باطل میکنه .
مهلت تست برای این در نظر گرفته شده تا شما با اطمینان بیشتری خریدتون رو انجام بدید و طی مدت اعلام شده بروی فاکتور درصورت بروز هرگونه مشکل میتونید سیستم مد نظرتون رو با یک سیستم دیگه تعویض کنید.بدیهیه در صورت تماس سیستم با آب ، ضربه ، اتصال به آداپتور غیر از آداپتور اصلی دستگاه و یا باز کردن پیچ های سیستم گارانتی و حتی مهلت تست رو باطل میکنه .
کافیه با ما تماس بگیرید و گزارش رو اعلام کنید ، و یا با مراجعه حضوری سیستم رو با یک سیستم دیگه تعویض کنید و مهلت تست جدیدتون رو دریافت کنید. اگر در خارج از تهران هستید می تونید سیستم رو برای ما پست و یا پیک کنید . ما سیستم جدید به صورت رایگان براتون ارسال میکنیم. هزینه برگشت کالا به عهده مشتری عزیز می باشد .
در صورت تماس سیستم بامایعات(برچسب های تشخیص آب داخل دستگاه) ، ضربه (هر مشکل فیزیکی در دستگاه که در فاکتور قید نشده و بعدا به وجود آمده) ، باز شدن پیچ های دستگاه (کنده شدن لیبل سیستم مارکت از روی پیچ ها و درب دستگاه) و یا مشکلاتی که به دلیل استفاده نامناسب از دستگاه به وجود اومده شامل گارانتی و مهلت تست نمیشه.
شما میتونید با پرداخت اضافه تر 9 درصد مبلغ فاکتور مدت گارانتی و مهت تست خودتون رو 10 ماه اضافه کنید.

گارانتی و مهلت تست

ما برای اطمینان شما علاوه بر امکان تست درب منزل و مراجعه حضوری مهلت تست 10 روزه رو در نظر گرفتیم که اگر طی این مدت مشکلی برای سیستم شما به وجود بیاد میتونیم با یک دستگاه جدید تعویضش کنیم . بدیهیه در صورت تماس سیستم با آب ، ضربه ، اتصال به آداپتور غیر از آداپتور اصلی دستگاه و یا باز کردن پیچ های سیستم گارانتی و حتی مهلت تست رو باطل میکنه .
مهلت تست برای این در نظر گرفته شده تا شما با اطمینان بیشتری خریدتون رو انجام بدید و طی مدت اعلام شده بروی فاکتور درصورت بروز هرگونه مشکل میتونید سیستم مد نظرتون رو با یک سیستم دیگه تعویض کنید.بدیهیه در صورت تماس سیستم با آب ، ضربه ، اتصال به آداپتور غیر از آداپتور اصلی دستگاه و یا باز کردن پیچ های سیستم گارانتی و حتی مهلت تست رو باطل میکنه .
کافیه با ما تماس بگیرید و گزارش رو اعلام کنید ، و یا با مراجعه حضوری سیستم رو با یک سیستم دیگه تعویض کنید و مهلت تست جدیدتون رو دریافت کنید. اگر در خارج از تهران هستید می تونید سیستم رو برای ما پست و یا پیک کنید . ما سیستم جدید به صورت رایگان براتون ارسال میکنیم. هزینه برگشت کالا به عهده مشتری عزیز می باشد .
در صورت تماس سیستم بامایعات(برچسب های تشخیص آب داخل دستگاه) ، ضربه (هر مشکل فیزیکی در دستگاه که در فاکتور قید نشده و بعدا به وجود آمده) ، باز شدن پیچ های دستگاه (کنده شدن لیبل سیستم مارکت از روی پیچ ها و درب دستگاه) و یا مشکلاتی که به دلیل استفاده نامناسب از دستگاه به وجود اومده شامل گارانتی و مهلت تست نمیشه.
شما میتونید با پرداخت اضافه تر 9 درصد مبلغ فاکتور مدت گارانتی و مهت تست خودتون رو 10 ماه اضافه کنید.

تصاویری از انبار محصولات سیستم مارکت